faq
1. Over Ticketforsale.nl
Worden aangekochte tickets nog verzonden?
Ticketforsale heeft Faillissement aangevraagd!
2. Bestellen / Betalen
Ik wil graag bestellen, hoe kan ik betalen?
Ik heb mijn bestelling betaald, hebben jullie deze betaling ontvangen?
3. Inloggen / Mijn status / Mijn gegevens
Moet ik mezelf op de website registreren?
Ik wil mijn adresgegevens wijzigen, kan dit?
Kan ik de status volgen van mijn bestelling?
Ik wil mijn wachtwoord wijzigen, kan dit?
4. Bezorgen / Afhalen
Wanneer worden de bestelde tickts bezorgd?
Hoe worden de tickets bezorgd?
Kan ik mijn tickets ook komen ophalen?
Zijn mijn tickets verzonden?
5. Contactgegevens
Hoe kan ik het beste contact met jullie opnemen?
Zijn jullie telefonisch bereikbaar?
6. Tickets inkopen / verkopen
De kaarten op jullie website zijn uitverkocht, kan ik nog kaarten verkrijgen?
Ik heb kaartjes over, nemen jullie deze over?
De kaarten op jullie website zijn uitverkocht, kan ik nog kaarten verkrijgen?
Op dit moment verkopen wij geen tickets meer op deze website. U kunt dus geen tickets meer bestellen.
Terug
Hoe kan ik het beste contact met jullie opnemen?
Het kantoor van Ticketforsale is i.v.m faillissementaanvraag gesloten. Op dit moment kunt u daarom helaas geen contact meer met ons opnemen.
Onze excuses voor het ongemak.
Terug
Hoe worden de tickets bezorgd?
De bestelde tickets kunnen aangetekend of verzekerd naar u worden verzonden. Alle zendingen worden verzorgd door TNT Logistics. U vindt een goed overzicht van onze verzendmethoden op de speciale pagina over "bezorgen". Klik hier om deze pagina te raadplegen.
Terug
Ik heb kaartjes over, nemen jullie deze over?
Ja, er bestaat een mogelijkheid dat wij kaarten van u overnemen. Uiteraard is dit wel afhankelijk of er op dat moment vraag naar de desbetreffende kaarten is en zullen wij u verzoeken het aankoopbewijs te tonen incl. uw persoonsgegevens. U kunt uw kaarten te koop aan ons aanbieden via onze speciale pagina "verkoop jouw kaartje". Klik hier om deze pagina te raadplegen.
Terug
Ik heb mijn bestelling betaald, hebben jullie deze betaling ontvangen?
Ticketforsale heeft Faillisement aangevraagd, Op 24 augustus 2010 is het faillissement uitgesproken door de rechtbank. Wij kunnen niet meer aan onze leveringsverplichting voldoen. Als u een bestelling heeft geplaatst en betaald en nog geen kaarten heeft ontvangen zal dit meegenomen worden in het faillissement en aan de curator worden doorgegeven. Deze zal bekijken of er een mogelijkheid tot restitutie bestaat. Onze welgemende excuses voor het ongemak
Terug
Ik wil graag bestellen, hoe kan ik betalen?
Op dit moment is het niet meer mogelijk om bestellingen te plaatsen bij Ticketforsale.
Ons kantoor is gesloten i.v.m een faillissementsaanvraag.
Terug
Ik wil mijn adresgegevens wijzigen, kan dit?
U kunt zelf uw adres wijzigen door in te loggen aan de linkerzijde in het vak “uw account” op onze website met het eerder verkregen wachtwoord. Na het inloggen verkrijgt u de mogelijkheid “wijzig persoonsgegevens”. Als u hierop klikt en uw adres veranderd en kiest voor “opslaan” is uw adres gewijzigd.
Terug
Ik wil mijn wachtwoord wijzigen, kan dit?
U het persoonlijke wachtwoord zelf wijzigen door in te loggen op onze website onder "uw account" aan de linkerzijde met uw eerder ontvangen wachtwoord. Vervolgens kiest u voor "wijzig persoonsgegevens" en past u het wachtwoord in het wachtwoordvak aan.
Terug
Kan ik de status volgen van mijn bestelling?
U kunt 24 uur per dag de status van uw bestelling volgen door in te loggen aan de linkerzijde in het vak “uw account” op onze website met het eerder verkregen wachtwoord. Na het inloggen kunt u klikken op “Bekijk betalingsgeschiedenis”. Op deze pagina verkrijgt u per order de status te zien.
Verklaring van de verschillende statussen
Geannuleerd uw order is geannuleerd en wordt dus niet verzonden.
In behandeling
uw order is momenteel in behandeling en wij wachten nog op uw betaling.
Betaling ontvangen de betaling is ontvangen en uw order wordt uiterlijk 1 dagg voorafgaand aan het event bij u afgeleverd of zoveel eerder indien mogelijk.
Verzonden Uw bestelling is inmiddels verzonden. U vindt hier tevens de bijbehorende track & trace code waarmee u de zending kunt volgen op www.tracktrace.nl.
Terug
Kan ik mijn tickets ook komen ophalen?
Ticketforsale heeft faillissement aangevraagd. Afhalen van tickets is derhalve niet meer mogelijk.
Als u tickets betaald zijn en nog niet uitgeleverd, is dit doorgegeven aan de Rechtbank, de curator zal bekijken of er restitutie van gelden mogelijk is
Onze excuses voor het ongemak
Terug
Moet ik mezelf op de website registreren?
Op dit moment kunt u bij Ticketforsale geen bestellingen meer plaatsen, registreren op de website om kaarten te bestelllen is niet meer mogelijk.
Terug
Ticketforsale heeft Faillissement aangevraagd!
Ticketforsale heeft bij de rechtbank faillissement aangevraagd. Op 24 augustus 2010 is dit faillissement door de rechtbank uitgesproken
Wij kunnen niet meer aan onze leveringsverplichting voldoen en zagen helaas geen andere oplossing meer.
Kaarten die bij ons besteld zijn en nog niet aan u uitgeleverd kunnen niet meer geleverd worden wij deze niet meer kunnen inkopen bij onze leveranciers
Dit is aangegeven bij de rechtbank, en de curator zal onderzoeken of er restitutie mogelijk is.
Hierover hebben wij op dit moment echter nog geen informatie. Zodra hierover iets bekend is zal dit gepubliceerd worden.
Helaas zijn wij op dit moment niet meer in staat om telefoon en e mails te beantwoorden, omdat ons kantoor gesloten is.
Onze welgemeende excuses voor dit ongemak, wij hopen op uw begrip en doen er alles aan om deze vervelende situatie op een correcte manier af te handelen
Terug
Wanneer worden de bestelde tickts bezorgd?
Ticketforsale heeft faillissement aangevraagd bij de Rechtbank, omdat wij niet aan onze verplichtingen kunnen voldoen. Bestelde tickets kunnen niet meer uitgeleverd worden.
Heeft u kaarten besteld en nog niet uitgeleverd gekregen dan is dit door ons aangegeven bij de Rechtbank.
De curator onderzoekt t.z.t. of restitutie van overgemaakte gelden mogelijk is.
Op dit moment hebben wij hierover helaas nog geen informatie.
Zodra deze informatie wel bekend is zal deze gepubliceerd worden.
Terug
Worden aangekochte tickets nog verzonden?
Ticketforsale.nl BV is failliet verklaard. Op dit moment worden door Ticketforsale geen tickets meer verzonden, omdat wij deze niet meer op voorraad hebben en deze vanwege onvoldoende liguide middelen ook niet kunnen inkopen.
Terug
Zijn jullie telefonisch bereikbaar?
Op dit moment zijn wij telefonisch en per e mail niet bereikbaar. Ons kantoor is gesloten.
Terug
Zijn mijn tickets verzonden?
U verkrijgt automatisch verzendbevestiging per e-mail op het door u opgegeven e-mailadres zodra uw tickets zijn verzonden. U kunt tevens inloggen op onze website onder "uw account" aan de linkerzijde met uw eerder ontvangen wachtwoord. Vervolgens kiest u voor "Betalingsgeschiedenis".
Terug
|